Процес

barsy

Какво ми предлагате?

"Barsy" е комплексна система от софтуер, хардуер и услуги за управление на търговски обекти, разработена и поддържана от "Луканет" ООД.
Тя е предназначена за организиране на управлението на всякакъв тип търговски обекти като клубове,ресторанти, барове, магазини, салони за красота, СПА центрове и др. Софтуерът е създаден да подпомага мениджъри в управлението на търговския обект и контрола на персонала, а служителите в тяхната работа, като подобрява скоростта и качеството на обслужване на клиентите.

Как ще Ви помогне?

  • Barsy Ви осигурява пълен поглед на случващото се в търговския обект.
  • Подобрява организацията на процеса на управление на търговския обект.
  • Улеснява организирането, следенето и ревизирането на складовете и складовите наличности.
  • Осигурява по-високо ниво на сигурност чрез предоставяне на гъвкав достъп до системата.
  • Позволява да се правят множество детайлизирани справки.
  • Повишава контрола над персонала за работния процес и срещу злоупотреби.
  • Многократно намалява времето за обслужване на един клиент.
  • Позволява различен работен режим оптимизиращ начина на работа за различните видове търговски обекти.
  • Barsy ще се променя винаги когато е необходимо, за да се съобразим с настъпващите промени не само в нормативната уредба на страната, но и на средата, в която вашият бизнес функционира

Цялостно решение

Луканет ООД предлага системата "Barsy" като цялостно решение за Вашите бизнес нужди. Това включва услугите:

  • Предварителни консултации
    • Изясняване на нуждите на клиента
    • Оглед на място
    • Предлагане на оферта с алтернативни варианти
    • Проектиране на цялостното решение - избор на хардуер, начин на работа
  • След взимане на решение
    • Изграждане на необходима инфраструктура за пълнофункционалната работа на системата
    • Доставка на необходимия хардуер
    • Внедряване до работещо състояние - инсталиране, конфигуриране, тестване
    • Координация с други фирми, доставящи допълнително оборудване, използвано в търговския обект
    • Обучение на персонала/мениджмънта – продажби/управление
    • Въвеждане на първоначална информация (артикули, рецепти, категории, персонал)
  • След внедряването
    • Поддръжка - абонаментен договор или на повикване
    • Нови версии на програмата
    • Доставка на консумативи
    • Допълнителни консултации
    • Допълнително обучение
    • Разширяване на системата
    • Софтуерни промени според нуждите на клиента