Празниците са важен момент за всички търговски обекти, независимо дали имате заведение, топ дискотека, по-скъп бутик или онлайн магазин.
С тези лесни 11 стъпки и barsy може да направите по-големи продажби, да улесните максимално работата си и да имате повече доволни клиенти.
Поддържайте правилните складови наличности, особено на ТОП артикули и следете дали не сте под минимума. С barsy това е лесно, като тази информация се въвежда и следи в Административния Модул
Много търговски обекти се давят в море от бележки за всяка една промоция и накрая не им излиза сметката. Затова в barsy всичко е улеснено с ценови правила, с които не може да паднете под себестойност и винаги виждате маржа, който се получава от всяка една промоция. Освен това много лесно се правят комбо оферти тип Mix and Match. Например, решавате да обедините няколко десерта+кафе в плато десерти в обща оферта.
Barsy има опция в Модул Продажби, с възможност за подсещане преди колко време е направена последната поръчка от клиента.
С barsy може
С barsy може да направите справка кои хора от персонала са реализирали най-много оборот/най-висок среден оборот на маса/смяна и да нагласите смените им така, че да поемат дните с най-голямо натоварване Информацията се въвежда в Административния Модул
Празниците са много хубав период да кажете на лоялните си клиенти - Благодарим ви! Проучвания показват - да намериш нов клиент е 5-6 пъти по-скъпо от задържане на настоящ. Разходи за реклама, ФБ, брошури и промоции. Вместо това с карта пластика за лоялен клиент може да увеличите приходите от сегашните си клиенти с мин разход от 5-10%. В barsy има много опции за лоялни програми
Един от най-големите проблеми за заведенията през декември е големият брой резервации. За съжаление все още много обекти разчитат на техники от 20 век - записване на хвърчащи бележки и в тетрадки. Това увеличава многократно риска от изгубване на резервации, дублиране и неефективно използване на всички места и представлява риск по GDPR. Затова резервациите в barsy стават директно в модул Продажби
Голямата натовареност в празничните месеци е предпоставка за грешки. Вижте кои са най-критичните моменти, в които може да намалите времето за обслужване и увеличите качеството
Клиентите на заведения в България споделят, че това е един от най-досадните моменти - Сметката. Не само защото трябва да плащат, но и на всичко отгоре често стоят и чакат……..
Редовно преглеждайте Справките за продажби по артикули и преценете кои да не зареждате повече. barsy >Администрация >Справки > Продажби > По артикули
Ревизиите имат реален ефект върху бизнеса ви, защото колкото и да увеличавате продажбите си, ако там има пробиви и изтичане, няма да има голяма полза от предните 9 Стъпки.Всъщност с barsy думата Ревизия вече не е толкова плашеща и няма да имате нужда от аналгин:) Да, пак трябва ръчно да се изброят наличностите по търговски обекти и складове, но засичането става много лесно. Ако сте дисциплинирани с barsy може да затворите целия цикъл и да имате реална справка точно колко сте заредили и продали от всеки един артикул/съставка и да засечете спрямо физическото преброяване и продажбите - без да се налага да ползвате ексели, тетрадки и други отживелици от 20 век. С barsy сте на 1 клик разстояние от истината за всеки един артикул: Справки> Склад>Ревизии>По Артикули
Правете пълно проследяване на всеки един артикул с Barsy