За заведенията, таблетите и хората
Таблети... има ги видове всякакви. Apple iPad, Google Nexus, Samsung Galaxy, “китайски“, но най-вече ги има все по-често в джоба на клиентите ви. Клиента влиза в заведението ви и докато чака да му поднесат менюто, „вади“ таблета и проверявате пощата или „фейс-а“ колкото да не си губи времето. Рядко се случва някоя сервитьор да е толкова пъргав, че да му поднесе менюто още със сядането на масата. Клиента чака второ посещение на сервитьора(„.. да взема нещо за писане...“), пък да запише поръчката..., пък да провери дали вярно е записал... „ииии то стана време да си ходим“.
Звучи ви познато нали? Предполагам не само мен ме дразни този отдавна отработен начин на работа в заведенията. Отминаха годините когато посещението на заведение беше с цел да „убиеш“ цялото си свободно време там. Дори да е така за клиента, като собственик искате клиентите, не само да „висят“, но и да консумират. Искате нещата да стават бързо, точно и по-възможност без да се забелязва трескаво движение на персонала между масите. Хммм как би могло да стане това? Лесно. Както е казал другарят Сталин - „Нет человек, нет проблема“. А аз бих добавил -„Ползвате barsy + таблети и си решавате проблема“. Вашия и този на вашите клиенти. Защо ли?
От тази година система barsy предлага два ефективни начина да използвате таблети в заведението си.
- Можете да използвате таблет ... за да приемете поръчка без каквато и да е намеса от сервитьорите. Barsy може да работи като електронно меню от което всеки клиент може бързо, лесно и точно да избере желаното от него и да го изпрати като поръчка към бара или кухнята. Поръчката ще се получи на обслужващия терминал или ще се разпечатана на принтера. След приготвянето на поръчката, тя ще бъде занесена от сервитьора на масата от която е изпратена. Това пести време на вашите сервитьори, които могат да обслужат повече поръчки – не губят от времето си за да записват поръчки и да разнасят ограничения брой менюта по масите. Присъствието на този начин за поръчки в заведението води до увеличаване на поръчки от страна на клиентите, защото те могат да поръчат сега(веднага) в момента в който им е щукнало, че искат да пият „още едно“. Няма нужда да чакат сервитьора, който е уморен в края на смяната и хич не бърза да тича за да му поръчат още една бира.
- Можете да използвате таблет и за да улесните сервитьорите при взимане на поръчката. Барси като каса, работи върху почти всички видове таблети. Това ще спести време на сервитьорите за прехвърляне на поръчката от хартиена бележка в системата, както и ще даде повече време на бармана за обслужване на поръчката. Поръчката стига до бармана много преди сервитьорите да са се върнали до бара.
- Като допълнение към тези възможности, в момента се разработва модул чрез който вашите клиенти(чрез техните собствени таблети или смартфони) ще могат да разгледат менюто на заведението. Не само това, но при определени условия ще могат да направят поръчка от собствения си таблет, докато са в рамките на вашето заведение.
Не звучи ли това чудесно? Какво по малко натрапчиво от това, сервитьора да се появява само с вече избраното от вашите клиенти питие в ръка? Какъв по голям стимул за клиента да си поръча „още едно“ от този, че няма нужда да чака сервитьор за да поръча? Какво по-акуратно обслужване от това клиента да е отговорен за скоростта и верността на направената поръчка.
За момента моя отговор на тези въпроси е .... телепатия, но докато чакаме „учените да я въведат в експлоатация“ barsy + таблети ще свърши чудесна работа.
Вижте повече за barsy fast menu tablet