Работа с клиенти

В днешно време това, което отличава успешните бизнеси от останалите, е отношението към клиентите. За да изградите лоялни клиенти трябва да имате нужните инструменти.

Barsy ви дава гъвкавост и прецизност в отношенията с клиенти и контрагенти.
- Създавате индивиадуални цени и условия.
- Подробен клиентски профил с данни и снимки.
- Лесно и бързо въвеждате и следите всякаква информация, свързана с клиентите. В реално време можете да следите и проверявате всяка сметка, клиентска поръчка и баланс на клиентски портфейл. Това дава възможност да бъдете прецизни и гъвкави с ценовата политика, свързана с лоялните клиенти.
- Възможността за синхронизация с MailChimp позволява разработването на рекламни кампании, насочени към клиентите. Индивидуалното отношение към всеки един клиент е ключът към успешния бизнес.

Работа с клиенти

Клиенти

  • Индивидуални клиентски профили с лични и фирмени данни
  • Задаване на индивидуални отстъпки/надценки както и на кредитен лимит
  • Възможност за идентифициране и уникалност на клиент по различни идентификатори (име, email, телефонен номер
  • Добавяне на снимки към всеки клиент
  • Клиентски карти за ползване на отстъпка
  • Използване на клиентски портфейл - кредит/дебит
  • Индивидуални цени за всеки артикул
  • Следене на задължения и плащания
  • Бърз импорт на списък с клиенти от файл

Възможности

  • Въвеждане на представители към всеки клиент - физическо лице, юридическо лице, търговски обект, автомобил и други
  • Възможност за синхронизиране с MailChimp на клиентите
  • Възможност за изпращане на мейл до клиент, група клиенти, целият списък
  • Организиране на клиентите в клиентски групи
  • Въвеждане на данни за фактура към конкретен клиент, с опция за бърз избор при фактуриране по негова сметка
  • Въвеждане на данни за доставка (адрес на клиент, офис на куриер или адрес на търговски обект)
  • Генериране на клиентски кодове за цялата номенклатура с клиенти, само с един клик

Резервации

  • Резервиране на конкретни места за период
  • Запазване на резервацията за определено време
  • Визуално напомняне на графичната схема на персонала, че на дадена маса има резервация
  • Статус на резервации
  • Предварително въвеждане на поръчани артикули в резервация
  • Бутон за създаване на сметка от резервацията
  • Задаване на брой хора, очакван час, време за изчакване
  • Отразяване на предплатена сума (капаро) по направена резервация

Клиентски прагове

  • Конфигуриране на прагове - задаване на % отстъпка при натрупване на определена сума
  • Автоматично преминаване на клиенти между прагове
  • Задаване на период, в който системата да проверява оборота на клиента
  • Възможност за комбиниране с други ценови политики
  • Възможност за уведомяване по email за преминаване на клиент от един праг в друг

Ако сме привлекли вниманието ви направете запитване.