Документи

Нашето мото е Да вкараме ред в бизнеса.

Затова с barsy имате всички документи, необходими за вашия тип бизнес, на едно място. Системата дава възможност за издаване на фактури, приемо-предавателни протоколи, оферти, договори, гаранционни карти, заявки, клиентски карти за лоялност и др. - навсякъде и по всяко време. Предимствата на barsy са бързината, с която може да организирате документите си и постоянния достъп до тях.

Документи

Фактури, проформи, дебитни/кредитни известия

  • Директно изпращане по e-mail на всички документи
  • Задаване на стартова номерация
  • Възможност за печат на цените с ДДС или без ДДС
  • Създаване на фактура директно от сметка
  • Възможност за използване на персонален код вместо подпис
  • Създаване на фактура към повече от една сметки (сумиран документ)
  • Възможност за клониране на фактура
  • Визуализация на свързани документи, сметки и бележки към фактура

Оферти

  • Статуси и резултати от оферта
  • Въвеждане на капаро и предплащане в проценти
  • Избор на уникалност за номерацията - абсолютна (постоянна номерация от стартов номер) и периодична (номерация за определен период от време)
  • Създаване на сметка, клиентска заявка, зареждане, документ, директно от преглед на оферта
  • Възможност за създаване на шаблони и редактиране на вече съществуващи
  • Съставяне на оферти, съдържащи артикули от каталога
  • Разделяне на артикулите в групи
  • Показване на снимки на артикулите
  • Изпращане на офертите по мейл до клиент
  • Свързани документи и бележки към офертата

Гаранционни карти

  • Редактируем шаблон
  • Директно създаване на нов шаблон от гаранция
  • Статуси на гаранциите
  • Лесно създаване на сметка, клиентска заявка, зареждане, документ
  • Бутон за директно изпращане по email
  • Задаване стартов номер на гаранциите
  • Уникалност на номера на документа - абсолютна (постоянна номерация от стартов номер) и периодична (номерация за определен период от време)
  • Възможност за въвеждане на сериен номер - група атрибути
  • Въвеждане на гаранционен срок чрез характеристика

Приемо-предавателни протоколи

  • Избор на уникалност за номерацията - абсолютна (постоянна номерация от стартов номер) и периодична (номерация за определен период от време)
  • Задаване стартов номер на документа
  • Създаване на сметка, клиентска заявка, зареждане, документ, директно от преглед на приемо-предавателния протокол
  • Създаване на нова версия от конкретния документ (в бележки автоматично се попълва от кой документ е създаден протокола)
  • Групиране на артикули и задаване на настройки за всяка отделна група - тотал, закръгляване и други
  • Статуси на приемо-предавателните протоколи
  • Редактиране и създаване на шаблони
  • Директно изпращане по email към клиент

Договори

  • Уникалност на номера на документа - абсолютна (постоянна номерация от стартов номер) и периодична (номерация за определен период от време)
  • Задаване стартов номер на договорите
  • Възможност за създаване на различни шаблони
  • Използване на статуси - Отворен, Изпратен, Затворен, както и възможност за създаване на нови статуси
  • Съхранение на шаблон директно от договора
  • Преглед и редакция на шаблон
  • Диференциране на група артикули в договора - задаване на закръгление в цената, ДДС група, със или без тотал за конкретната група, дали да се визуализират снимки на артикулите или не
  • Въвеждане на бележки
  • Задаване на вальор

Интрастат декларации

  • Създаване на Интрастат декларация след въвеждане на декларираща страна, лице за контакт и основни данни
  • Възможност за експорт в различни файлови формати
  • Възможност за директен печат
  • Структуриране на данните във файла според изискванията на регулаторните органи
  • Генериране на файл с подходящ формат

Ако сме привлекли вниманието ви направете запитване.